2016 נהלים והוראות - מדיניות האיכות

 

מדיניות האיכות של קשת

קשת, העמותה למען הקשיש בתל אביב-יפו, היא בית חם ומיטבי לטיפול באוכלוסייה המבוגרת, המציבה בראש מעייניה את הדיירים ובני משפחתם ופועלת לקידום ערכי כבוד האדם וזכויות החולה. קשת מספקת שירותים מתקדמים, רפואיים, סיעודיים וטיפוליים לקשישים במצבים תפקודיים מגוונים: עצמאיים, תשושים ועד לסיעודיים מורכבים. זאת, תוך קידום פרויקטים חברתיים וקהילתיים במסגרות המוסדיות והמרכזים הקהילתיים השונים, לחיזוק ולהידוק הקשר עם הסביבה.

מדיניות האיכות של העמותה היא לספק שירותים לקשישים במישורים האשפוזי והקהילתי, בהתאם לדרישות משרדי הבריאות והרווחה ובהתאם לאמות המידה לאיכות של תקן ישראלי ISO 9001:2015.

 

מטרות האיכות:  מרכיב חשוב בהשגת הצלחה הוא להגדיר לעצמינו מטרות ויעדים אותם אנו שואפים להשיג. הצבת יעד מתחילה בשאיפה להשיג משהו שאני רוצה. התכנון הוא מפת הדרכים המובילה ליעד שקבענו. המוטיבציה היא הדלק שיעזור לנו להשיג את היעדים הנ"ל. 

 כחלק מדרישות ת"י ISO 9001:2015, וממחויבות אגודת קשת לאיכות וחתירה לשיפור מתמיד, במהלך ינואר 2017 עמלו ראשי סקטורים ומנהלים ביחידות קשת על הגדרת מטרות האיכות שלהם לשנת זו. 

אנו מאחלים לצוותים השונים הצלחה במימוש המטרות הללו לטובת המשך מתן שירות מיטבי לקשישים.