דבר יו"ר ההנהלה

דבר יו"ר ההנהלה, מר קובי גינזבורג

"בזכות האכפתיות, ההשקעה, המסירות, ההזדהות והאמונה בדרך של חברי הוועד המנהל, חברי האסיפה הכללית ועשרות עובדי, פעילי ומתנדבי העמותה – הצליחה קשת לעשות מה שאף גורם לפניה לא עשה: להיות עמותה ציבורית בסטנדרט פרטי, הנותנת מענה איכותי, מקיף ומקצועי למכלול הצרכים של האוכלוסייה הקשישה, באופן השווה לכל נפש.

כמדיניות, פועלת קשת למצוינות בשירות, להשקעה בלתי מתפשרת בהון האנושי, לעבודה מתוך שקיפות ויחסי אמון, לטיפוח הרגישות והאמפתיה המקצועית, לפיתוח ולשיפור שירותים קיימים ולביסוס מערכת היחסים עם הגורמים המקצועיים.

כל אלה הביאו את קשת להצלחתה המקצועית, תוך שהיא מציבה רף חדש בסטנדרט הטיפול בקשיש ורושמת רמת שביעות רצון גבוהה של לקוחותיה ובני משפחותיהם.

חשוב לציין, שקשת היא עמותה ציבורית, הפועלת בהתאם לבקרת רשם העמותת, בתקציב מאוזן המאושר על ידי האסיפה הכללית.

בזכות מדיניות ניהול מקצועית ומוקפדת, לה שותפים חברי הוועד המנהל, הפועלים ללא שכר, וחברי האסיפה הכללית, הצליחה קשת להגיע ולשמור על איתנות ויציבות כלכלית. בהיותה עמותה ללא מטרות רווח, היתרון הפיננסי מאפשר לה להשקיע את הכנסותיה בטיפוח הלקוחות, בשדרוג המוסדות ובפיתוח ההון האנושי.

במבט קדימה אנו פועלים למנף את הידע המקצועי ולהרחיב את היקף הפעילות המוסדית הנמצאת בליבת העשייה שלנו, על מנת שנוכל לתת מענה הולם לצרכים ולדרישות השוק. הליבה המקצועית של קשת מתמקדת בטיפול המוסדי, תוך שהיא בוחנת שיתוף פעולה עם גופים ועמותות נוספות, מתוך מטרה לחזק את מעמדו וביטחונו של הקשיש בקהילה.

בהתלבטות המוכרת והלגיטימית, בין השארת הקשיש בבית עם עזרה צמודה, לבין בחירה במוסד גריאטרי טוב, חשוב לזכור כי באופציית המוסד, מספקת קשת לקשיש מגוון יתרונות מבחינה כלכלית, טיפולית, חברתית ואנושית. ככל שהקשיש מגיע למוסד מוקדם יותר, כך הוא מצליח לקבל טיפול אפקטיבי יותר וליהנות שנים רבות יותר מהמערך הטיפולי, הקהילתי והתרבותי העומד לרשותו.

אנו רואים במוסדות קשת בית חם, מקצועי, מטפח, דואג ואוהב לכל הקשישים, חסרי האמצעים הממומנים על ידי משרדי הבריאות והרווחה, ובעלי האמצעים – כאחד. בשבילנו, כולם בני אדם במידה שווה.

שמירה על כבוד קשיש, זכויותיו ומצבו הפיזי הרגשי,
עומדים לנגד עינינו יום יום, שעה שעה."

אנחנו כאן בשבילכם.​

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם​

מוסדות העמותה

אנחנו כאן בשבילכם.

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם