מרכז רפואי גריאטרי צהלון

אודות

במתחם ההיסטורי אחוזת דג'אני שביפו, בין מזרקות וגינות מוריקות שוכן המרכז הגריאטרי צהלון המשמש בית חם ומסור לקשישים המוגדרים סיעודיים או תשושי נפש. המרכז מנוהל ע"י 'קשת' -האגודה למען הקשיש, ללא כוונת רווח, וכל הכנסותיו מוקדשות לרווחת דייריו. המרכז פועל ברישיון ופיקוח משרד הבריאות.

ב'צהלון' נהנים דיירי הבית משירותי רפואה וסיעוד 24/7, טיפולי פיזיותרפיה משמרים לצד פעילויות פנאי וחברה באווירה פסטורלית ושלווה.

הקרבה לרכבת הקלה החדשה ולשדרות ירושלים מקלה על בני משפחותיהם של הדיירים להגיע לביקורים. הביקורים נערכים בטבע השופע שיש לבית להציע, מה שהופך כל ביקור לחוויה ייחודית ונעימה.

מחלקות

הרצף הטיפולי מאפשר לקשיש, להישאר בסביבה מוכרת, גם אם הסטטוס הרפואי משתנה בהמשך.במקרה כזה, תותאם לו המסגרת הרצויה, מבלי שיצטרך לשנות את הסביבה המוכרת והתומכת שהוא מכיר.

מחלקת תשושי נפש

תשוש נפש- מטופל הסובל מירידה קוגניטיבית משמעותית

מחלקה סיעודית

קשיש סיעודי– קשיש המרותק לכיסא גלגלים ואינו שולט על צרכיו.

שירותים

רפואה מקצועית

בתחום הגריאטריה והפסיכוגריאטריה

שירותי סיעוד צמודים

ועזרה בביצוע פעילויות יומיומיות בחמלה, בכבוד ובמקצועיות ע"י צוות מוסמך.

פיזיותרפיה

לשימור התפקוד של הדיירים.

ריפוי בעיסוק

לשימור החיוניות של הדיירים.

שירותים סוציאליים

לתמיכה וליווי הדיירים ובני משפחתם.

ייעוץ תזונתי

ושירותי הסעדה בפיקוח ובהתאמה אישית לצרכי הדיירים.

שירותי רוקחות

אספקת תרופות ומעקב תרופתי

פעילויות תעסוקה טיפוליות

המותאמות אישית לכל דייר בהדרכת עובדות התעסוקה.

פעילויות חברתיות וחוגים

במגוון תחומים; אקטואליה, מוסיקה וקונצרטים, אומנות, אפייה, ריקוד, טיפול באמצעות בעלי חיים ועוד...

שירותי טיפוח

ועיצוב שיער

גלריית תמונות

הייחודיות של קשת

אווירה כפרית פסטורלית ועוטפת בלב תל אביב
כל דייר הוא
עולם ומלואו
משפחות הדיירים הן חלק ממשפחת קשת
טיפול רחב ומקיף
במסירות ומקצועיות
כאן הדיירים מרגישים
הכי קרוב לבית
צוות איכותי, מוביל ומנוסה ומקצועיות חסרת פשרות
כל הכנסות מוסדות העמותה מוקדשות לרווחת הדיירים
היכרות מעמיקה,
גמישות והכלה
עוטפים אותך
במקצועיות ואהבה

שירותים

מחלקת הסיעוד מנוהלת על ידי אולגה מורביוב, אחות מוסמכת בעלת תואר שני בסיעוד עם התמחות על בסיסי בתחום הגריאטריה והשתלמות ב-CBT, בעלת וותק של מעל 20 שנה בתחום. 

צוות הסיעוד מלווה את הדיירים באופן קבוע ומוודא כי כל דייר מקבל טיפול ראוי והולם המותאם לו. הצוות אחראי לטיפול בזיהומים ובפצעים, שמירה על היגיינת הגוף ועוד. הנהלת הסיעוד מבצעת בקרה למניעת אלימות ולטיפול ראוי במחלקות על פי הנחיות משרד הבריאות.

ייעוץ תזונה מתקדם על ידי דיאטנים קליניים האחראיים על התפריט המוסדי, איכות וגיוון המזון המוגש לדיירים. לכל דייר תזונה מותאמת אישית על פי יכולותיו. מתבצע מעקב צמוד על הרגלי אכילה, משקלו של הדייר, ונערכות בדיקות דם שגרתיות.

שירותי רוקחות המנוהלים על ידי רוקח בכיר האחראי על מלאי, בקרה ואבחון נאות של התרופות. כמו כן הרוקח אחראי על שימוש מושכל של התרופות במרכז.

צוות מיומן ומקצועי בשיטות החדשניות ביותר פועל יחד עם עובדות התעסוקה במטרה להשיג תפקודים מרביים ומיטביים של הדיירים ולאפשר להם השתתפות בפעילויות מגוונות ומעשירות במארג החיים במרכז.

במרכז קלינאי תקשורת מוסמך ומקצועי האחראי על ייעוץ בתחום בליעה, תקשורת ושמיעה לרווחת ולשיפור איכות חיי הדיירים.

צהלון הינו מרכז מוביל בתחום הפיזיותרפיה וידוע בשירותי פיזיותרפיה מהמתקדמים בתחום, הניתנים על ידי פיזיותרפיסטים מוסמכים, מקצועיים וותיקים.

מכון הפיזיותרפיה החדש, פועל על פי דרישות משרד הבריאות ומצויד במכשור טכנולוגי מקצועי ומתקדם.

צוות הפיזיותרפיסטים אחראי על אבחון וטיפול אישי בדייר. בנוסף יוזם הצוות פעילויות, ביניהן, ימי ספורט ופרויקטים טיפוליים רב תחומיים כגון "כמו בבית", במסגרתו הדיירים מתרגלים פעילויות ביתיות יומיומיות, כאמצעי טיפול משמעותי וחווייתי.

הפיזיותרפיסטים מהווים חלק מצוות רב מקצועי, השותף בהחלטות בדרכי הטיפול בדיירים.

העובדים הסוציאליים הם חלק מהצוות הרב המקצועי, התומך בהסתגלות של  דיירים ובני משפחותיהם, מפקח על רווחת ואיכות החיים של הדיירים ומסייע במיצוי זכויותיהם מול גורמים חיצוניים. העובדים הסוציאליים מהווים עוגן מרכזי לדיירי המרכז ובני משפחותיהם, מעודדים את הדיירים להשתתפות בפעילויות וכן מקיימים קשר טיפולי פרטני וקבוצתי עם הדייר ובני משפחתו במידת הצורך.

צוות צהלון

צוות צהלון בהובלת גב' זוהר רז, מנהלת המרכז, הינו צוות רב מקצועי המטפל במסירות ובאהבה בדיירי הבית, תוך שמירה על כבודם ופרטיותם. הצוות כולל את מיטב הרופאים, האחיות והיועצים השונים, שלכולם ניסיון רב שנים בתחומם. 

על הצוות נמנים מנהלת רפואית מומחית בגריאטריה, יועץ מומחה בפסיכוגריאטריה, רופאים, אחיות מוסמכות, אחיות מעשיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, מרפאות בעיסוק, פיזיותרפיסטים, עובדות תעסוקה, דיאטניות, קלינאי תקשורת, רוקח ורוקח קליני, עובדי משק, אחזקה, אבטחה ואדמיניסטרציה בכדי להבטיח טיפול ראוי והוליסטי.  

צוות העובדים הוא צוות קבוע ויציב העובד שנים רבות בצהלון ומכיר כל דייר ודייר באופן אישי.

אנחנו כאן בשבילכם.​
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

עמותת קשת כאן בשבילכם.

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם​

מספרים עלינו

דיירים, בני משפחה ועובדים מספרים