צהלון – מרכז יום לקשישים ותשושי נפש

מרכז יום צהלון לתשושים ותשושי נפש

מרכז יום צהלון הינו מסגרת יומית המיועדת לאזרחים ותיקים, תושבי תל אביב והאזור הגרים בביתם ומהווה בית שני עוטף ומחבק. 

המרכז פועל בשיתוף משרד הרווחה ומנהל השירותים החברתיים בעיריית תל-אביב ונותן מענה למכלול גדול של צרכים טיפוליים, חברתיים ותעסוקתיים.

מרכז יום צהלון מעניק מענה לקשישים תשושים ולקשישים עם ירידה קוגניטיבית ומהווה סיבה טובה לקום מהמיטה בבוקר לקראת בילוי בחברה נעימה וסביבה מרגיעה. פעילויות המרכז מותאמות לצרכיהם המיוחדים וליכולותיהם הקוגניטיביות והתפקודיות של החברים. 

במרכז היום מטופלים גם קשישים בעלי ירידה קוגניטיבית באגף נפרד. במרכז עובדים אנשי צוות מוכשרים ומיומנים הפועלים לשימור יכולות קוגניטיביות של החברים בין היתר באמצעות שימוש בערכות של 'עמותת עמדא' לשימור הזיכרון. 

במרכז ישנו מגוון רחב של חוגים כגון מוסיקה, אמנות, ריקודים, נחל זורם, יוגה צחוק, הרצאות בנושאים שונים, ליווי רוחני, פעילות ספורטיבית עם מדריכים לחינוך גופני ועוד. יחד אנו חוגגים חגים וימי הולדת, צופים בסרטים, משחקים במשחקים אינטראקטיביים ובמשחקים המותאמים ליכולתם של החברים. בנוסף, נהנים החברים משירותי טיפוח ואנו עושים ככל שביכולתנו לספק לחברים תוכן, עניין ומשמעות. מרכז היום צהלון מספק לקשישים ארוחות בוקר וצהרים עשירות ומגוונות בייעוץ דיאטנית.

חשוב לנו לחזק את תחושת הערך העצמי ולתת לכל אחד ואחת את תשומת הלב הראויה ועובדת סוציאלית ואחות צמודה פועלות ביתר שאת בכדי לתמוך, לכוון ולתת עצה. הקשר האישי אינו מסתיים עם סיום שעות הפעילות במרכז והצוות שומר על קשר טלפוני עם חברי המרכז, גם אם אינם מגיעים למרכז ובעת הצורך מבקר אותם באופן אישי בביתם.

אנחנו כאן בשבילכם.​
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

עמותת קשת כאן בשבילכם.

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם​

מספרים עלינו

דיירים, בני משפחה ועובדים מספרים